Ik ben huurder

Huur je een woning die bij ons in beheer is,
dan vind je alle nodige informatie op deze pagina.
Logo website 230x230

Heb je vragen over het gehuurde of wil je een reparatieverzoek indienen? Onze online omgeving is 24/7 beschikbaar zodat jij je vraag of reparatieverzoek kunt indienen en wij je op de hoogte kunnen houden van de status.

Mocht je toch een van onze medewerkers willen spreken, dan staan wij natuurlijk voor je klaar. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:30 tot 16:00.

Uw persoonlijke huurdersportaal

Wij houden van transparantie en gemakkelijke communicatie. Hiervoor gebruiken wij een online huurdersportaal.

Hier kun je op elk moment je gegevens over het gehuurde object raadplegen. Alle documentatie van de woning en de gemaakte afspraken zijn terug te vinden in dit huurdersportaal. Hierin worden de huurovereenkomst, huurfacturen, handleidingen en andere zaken opgeslagen. Zo heb je altijd alle informatie bij de hand.

Heb je nog geen unieke code ontvangen? Stuur dan een e-mail naar beheer@ravelijnvastgoedbeheer.nl

Problemen in of met je woning? Maak een ticket aan!

Heb je een probleem in het gehuurde appartement/huis, log dan in op je persoonlijke huurdersportaal. Selecteer Tickets, hier zie je een overzicht van eerder aangemaakte tickets en hun status. 

Als je op ‘Ticket aanmaken’ klikt, kun je kiezen waar het probleem zich bevindt en waar het probleem mee te maken heeft. In veel gevallen krijg je een tip hoe je het probleem zelf kunt oplossen. Je kunt natuurlijk ook op internet zoeken naar instructies voor je specifieke situatie.

Staat de oplossing er niet tussen en valt het probleem niet onder de ‘Besluit kleine herstellingen’, dan kun je een ticket aanmaken. 

Om je snel en deskundig te kunnen helpen vragen wij je een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van het probleem te geven en foto’s en video’s toe te voegen.

Urgent!

Kan je probleem niet wachten tot de volgende werkdag? Volg deze stappen:

1 – Maak een ticket aan zoals hierboven beschreven;
2 – Bel ons kantoor +31702211314, bij geen gehoor laat een voicemail bericht achter;
3 – Stuur een WhatsApp bericht naar +31702211314 (bereikbaar elke dag tussen 9:00 en 21:00).

Vermeld in je bericht je adres en vertel dat je een ticket hebt aangemaakt en omschrijf kort het probleem. 

Huur je zelf een dienstverlener in, dan kan het zijn dat de kosten niet (volledig) door ons/de eigenaar vergoed worden.

Buitengesloten? Maak een ticket aan en:
Bel tijdens kantooruren SleutelDirect 0703894955.
Bel buiten kantooruren Broxks 0704067558.

Rioolproblemen? Maak een ticket aan en:
Bel Rioolservice de Lange 0703232696.
Of RRS 0703368888.

Besluit kleine herstellingen

Als huurder ben je verantwoordelijk voor het voorkomen en/of verhelpen van kleine problemen.

Welke dat zijn leest u in deze richtlijnen.

Bekijk hier welke verantwoordelijkheden voor jou zijn.

 

Overige huurdersinformatie: Klik hier om te downloaden.

Scroll naar boven